Stark och odödlig.

Hej mina vänner, ursäktar mig för att jag inte uppdaterat, men jag har mycket annat nu, hinner knappt tänka på nått eget känns det som, men det är okej! Idag har jag varit en bra människa, jag har hjälp andra utan egen vinning och bara öst ut god energi, tror att det har gett hopp till människorna i fråga. Jag älskar att vara en bra människa, det finns absolut ingen bättre känsla än det, så just nu så mår jag verkligen bra och inget kan bryta ner mig nu!! Här kommer ett uttryck jag kom på idag för att öppna andras ögonen: Ett lyx kaffe kan aldrig vara gott när koppen är odiskad.
Jag har tränat på att vara coach idag, kanske jag blir det till slut, man kan ju alltid låtsas ;)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0