Lyssna till ditt hjärta som vet vad du känner, det finns ingen annan än du som bestämmer.

Känner att detta är en bra dag, jag känner mig kreativ. Dessa dagar saknar jag teatern, med alla underbara människor där. Skulle vilja spela upp urflippad pjäs och vara nån ful karaktär och bara "skämma ut" mig. Fast jag anser nog att det finns inget som heter så, jag tänker mer att jag bjuder på mig själv och det gör jag mer än gärna, pajas som jag är ibland! Mitt dröm jobb skulle nog vara att spela med i After Dark med babsan eller nått, haha

Undrar vad jag ska göra för att få tömma lite på kreativitskontot, tror jag ska sätta mig och måla lite senare, har lite grejer som jag tänkte testa, det är så kul att testa måla nya saker, finns alltid nått man upptäcker att man har talang för!

Juste imorgon ska jag börja thai boxning igen, det ska bli skiiiitskoj! Så hädanefter får ni passa er jävligt noga, jag kanske blir farlig ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0