Lost the found.

Hej och hå mina vänner, nu kikar jag in här igen tänkte berätta lite om min dag. Den har spenderats på jobbet såklart, kom precis hem faktiskt, det har varit en dag med lagomt mycket att göra och urgulliga kunder, dessa dagar kan jag bara älska, det känns som att det börjar flyta på med kunder nu också, jag får fler och fler, nu är jag faktiskt ganska uppbokad ett tag framöver, det är nice!
Ska förklara rubriken denna gång, jag har alltid så kluriga så jag kan tänka mig att det inte verkar som att det har nått med det jag skriver att göra. Men jag har känt ett tag att jag lite tappat fotfästet, inte helt och hållet, men det har varit lite svajigt hit och dit, men jag känner nu att jag har hittat tillbaka till mig själv, min glädje och energi har infunnit sig igen. (Kanske för att jag har ätit gosaker med hög sockerhalt hela dagen) Det känns skönt att få vara glad och bara le mot mot motgångar! Hoppas min optimism håller i sig heeeela året! ;) 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0