Leeeeona lewis

Hej och hå, nu är jag här igen efter en superduper härlig helg med mamma och malin. Igår var vi och åt på jebena, en etiopisk restaurang nere i tunnelbanan(!!), det var jätte gott, spicy dock, vi alla gick därifrån med bimboläppar ;) Vissa gick därifrån med surhäng och skägglapp också tydligen! Sedan åkte vi till Gullmarsplan och discobowlade och på banan brevid bowlade faktiskt Spetember Petra med hennes kompisar, kul att se henne i verkligheten, se att hon faktiskt finns :P Bra är och också ( på att sjunga iallafall, bowling kanske inte var hennes starkaste sida?!)

Idag efter mamma hade åkt så åkte jag och malin till Liljeholmen och shoppade loss i teknik affärerna, oväntat med behövligt! Jag köpte ett par nya hörlurar, en VGA-kabel och trådlöst tangentbord och mus, så nu sitter jag vid datorn som visas på ny tv:n, mäkta coolt ;) Tror dock att jag börjar se lite dåligt för jag kan inte läsa texten från 3 meters avstånd, så därför blunda för stavfel och dylikt. Det gör jag. nu när jag inte ser dom iallafall. Annars kan jag bli heltokig när jag läser en text med med stavfel, jag är stavningspolisen!!

Nu sitter jag och lyssnar på den bästa musiken man kan lyssna på, vem kan det vara om inte LEONA LEWIS, I love her. Alla hennes låtar är superbra!! Hoppas ni haft en bra kväll speciellt till mamma för hon fyller år så Grattis här också, har nog sagt grattis på alla sätt det går nu, haha
Nu ringer min inbyggda mat- och sovklocka, det är dags för sängen.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0