Kreativ?

Idag har jag haft en skön dag på jobbet, avslappnad med eget ansvar, loveli. Jag märker att jag använder huvudet mycket på jobbet och får stimulera kreativitetsandan, för nu har jag inget att skriva, haha. När jag låg hemma hade jag hur mycket som helst att skriva, då fick jag nästan hejda mig för att inte skriva för mycket. Så nu har jag gjort en till upptäck om mitt liv, alla är sådana är bra.
Kan ju berätta att allt går himla bra på jobbet, älskar det! Det har hänt mycket nu efter årsskiftet, vi har en ny ägare och får agera lite egna chefer nästan, kan väl säga som så att det är demokrati där nu, alla får säga sitt och det är himla skönt! Jag tror att det kliade i fingrarna på oss alla, alla ville göra förändringar till det bättre. Ska bara förvarna om att det där kommer bli Sveriges bästa salong ;)

Måste säga att jag tycker det är kallt överallt nu, inne som ute. Vet inte om jag har ett dåligt element eller vad, för jag fryser så jag skakar även om det var 3 timmar sen jag var ute nu, jag kanske borde behålla vantar och mössa på inomhus! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0