Jag skulle ge dig allt som du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så,.

Känslor hit och dit, kul men också jävligt ledsamt.. vet inte var jag ska börja, det värsta är att jag kan typ inte skriva nått av det här, man vet aldrig vem som läser, det kan verkligen komma i fel händer. Kan bara säga att många saker kommer bli skittråkigt utan dig! ( måste bara få skriva det, även om ingen fattar..)

Solen skiner på dagarna, jag har kunder som bara är BÄST, jag har BÄSTA chefen (jag fiskar inte bonus, jag lovar!) jag har härliga kollegor, jag bor i stockholm, jag är totalt inställd på att jag ska bli en riktigt bra frisör, jag har super fina vänner and so on. Listan över positiva saker kan göras super lång, jag uppskattar verkligen allt detta!!
Jag fick en riktigt fin komplimang igår, en sånn som för mig betyder jätte mycket. Fick höra dessa ord: Du har en naturlig skönhet, det lyser om hela dig för att inte tala om dina ögon. 
TACK snälla du som sa det, jag kommer leva på det en låång tid, jag bestämde mig också att verkligen ta åt mig istället för att skämta bort det!

Jag lyckades boosta mig själv 100 poäng till mig!
/S

Kommentarer
Postat av: Mu

Rista in det i en sten!!

Du är vacker utifrån o in och inifrån och ut! <3

2011-01-28 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0