Ja så har det ändå äntligen hänt..

Ledig och trött, det har aldrig hänt förr! Somnade kl 23 igår med allt igång, typ med handen på datorn och vaknade kl 11, ändå är jag trött. Drömde världens sjukaste dröm btw, min hjärna måste ha väldigt många intryck att smälta, den blandar ihop allting med allting, wierd hjärna jag har!

Ska iallafall inte låta hela denna dagen gå åt ingenting, ska iväg på stan och kika lite, hämta ut biljetter och sen stääda, det ska bli riktigt rent och fint tills mamma och malin kommer hit! Det ska bli himla skönt att dom kommer hit, vi ska gå ut och äta och ha det mysigt! På söndag fyller mamma år till och med!!

Förövrigt jobbar jag som vanligt mycket, hjälper till med lite mer än jag behöver men jag tycker det är kul att "vara med i matchen". Men jag säger som Lotta Engberg, Ska det vá, ska det va hundra, minst hundra procent! 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0