01-01-11

Nytt år, nu vänder jag blad. Känslan av att ha ett nytt helt tomt papper är fantastiskt, ska fylla det med bra saker. Mitt nyårslöfte i år är faktiskt att inte förbjuda mig för en massa saker utan jag ska istället göra precis det jag vill och som är bra för mig, detta ska bli ett lyckligt år! :) 
Jag hade en superbra kväll igår, maffigt nere vi norr mälarstrand på tolvslaget, det var en massa fyrverkerier i alla möjliga former och färger. Träffade också många kunder där, det var super roligt! :) 
Idag är jag så sugen på att göra nått med all ny snö som kommit, skulle vilja ut och åka snowboard men tyvärr så har jag ingen här nere, måste få ner den snart om det ska förbi sånna här vintrar här nere, det verkar ju lovande!
Här får ni några bilder från gårdagen.
brothaa from another mothaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0