Sista dagen på detta år..

Tänk att ett år kan gå så fort, känns inte som att det var så längesen jag och malin kom hem från våran långresa blev uppmötta av frida och morfar som hade satt upp välkommen hem lappar med bilder på oss överallt, till och med på undersidan av toalettlocket(!), för att sen ha en stor reunion fest på nyårskvällen med alla våra vänner i kära piteå. Men det är mycket som händer på ett år både bra och dåligt, så som livet i sig är! Hittade en grej på min vän mickes blogg som jag tyckte var bra, så jag tjuvade den. Lite frågor om det gångna året:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åt Lammkött, mums! 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
NEJ!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, tre lyckliga!
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, tyvärr, i våras.
5. Vilka länder besökte du?
Bara Sverige.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Semester!!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Den dagen jag fick förstahandskontrakt på min lägenhet.
8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag vågade testa nya saker, har gått över många svåra trösklar.
9. Största misstaget?
Att jag jobbade hela sommaren och missade det fina vädret!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite förkylningar, annars frisk som en nötkärna
11. Bästa köpet?
Mina glitterskor, loove them!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förutom mat och hyra så var det nog skor och klänningar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag träffade min gamla teaterledare/dramalärare Eleonore i somras. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Ridin' solo - Jason Derulo & Whataya want from me - Adam Lambert & Waka Waka - Shakira
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Förra året var ju ett topp år som jag inte vet om jag någonsin kommer toppa, så jag har nog varit mindre glad.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hittat på tokiga grejer, har varit så trött efter jobbet, så jag suttit inne mycket.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat.
18. Hur tillbringade du julen?
Med Mamma & Robert hos moster och kusinerna.
19. Blev du kär i år?
Nope.
20. Favoritprogram på TV?
Robinsson, Idol, Berg flyttar in, Bonde söker fru, I Anneli, Välkommen åter, Morden i Sandhamn, det finns många. Jo tummen upp för julkalendern i år! ;)
21. Bästa boken du läste i år?
När ingen annan ser. kommer inte ihåg författaren. Håller precis på att avsluta Lyckan, Kärleken och meningen med livet, skriven av Elisabeth Gilbert, den kommer nog klättra upp på första plats.
22. Största musikaliska upptäckten?
Minnah Karlsson! jag såg henne faktiskt på tunnelbanan innan alla andra ;)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag kan aldrig önska mig nått, men jag fick bra saker!
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jobbade hela dagen, gick på systemet på lunchen, sen hade jag picknick på golvet med malin!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det är massa saker, men det kommer framöver!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Gulligt och rockigt i en blandning, mer och mindre lyckat ;P
29. Vad fick dig att må bra?
Mamma, vännerna och mina fina kollegor!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Brukar inte vara sugen på dom men om jag måste välja nån får det bli, hm.. Ryan Reynolds
31. Vem saknade du?
Alla mina vänner jag flyttat ifrån.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Träffar ju fantastiska människor hela tiden, alla mina kunder. Och så har jag fått två nya vänner i år, Atusa och Lina!
33. Vilken var den bästa dagen under året?
När vi var i Göteborg på Ullevi och såg P!nk, heeeeeelt otroligt bra!
34. Lägg upp 3 bilder som är 2010 för dig.

Barbiefesten, snygga!
Syskonskaran på Whitney Houston konsert!
P!nk, P!nk, P!nk!! Bästa tänkbara sällskap.

Det var allt för mig, för nu iallafall. Snart ska jag åka till jobbet och förbereda för arbete ikväll, kommer bli grymt!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0