I'm ALIVE!!

Äntligen äntligen, jag kan stå på benen utan att ramla ihop eller vara helt död efter ett tag. Jag tog chansen och städade heeela lägenheten, packade upp DUSCHADE guu så skönt det kan vara ibland, som jag längtade efter det. Nu ska jag göra en riktig måltid, måste äta upp mig igen, känner mig tunn som en pankaka, jag gillar inte det, jag vill ha lite hull, känner mig mer levande då. Har ju inte haft nån som servat mig med mat så då äter man inte så mycket. 

Idag får jag äntligen lite sällskap hoppas jag, johan skulle komma förbi och så ska vi sätta oss ner och göra scheman och planera för det kommande året, det kommer bli great!

På tal om inget så ska jag bli en bättre människa nu, mer ödmjuk och vara mer öppen mot världen, har beställt kay pollaks böcker: Att välja glädje & Att växa genom möten. Har alltid haft en dröm eller mål att vara en sånn människa man verkligen inte kan tycka illa om, som lyfter andra och öser ut bara bra energi till andra :) 

Denna karl är klok ska ni veta :) 
/S

Kommentarer
Postat av: Ma

Men gullan! Du om någon är väl verkligen en sån människa redan!

2010-12-30 @ 20:34:32
Postat av: S

Tack mammi, men man kan alltid bli bättre :)

2010-12-30 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0